Nog een kaptrui

In een rode joggingstof waar ik me ook al suf achter gezocht heb. alle jogging stofjes die je standaard tegen komt zijn zo "warm" vanbinnen, veel te warm voor mijn zo al warme zoon. Ik zocht jogging die vanbinnen precies kort geluwd is. Ik hoop dat ik dat goed zeg. In ieder geval, ik heb weer één kraampje gevonden op het spektakel met deze stof in huis, en in de meeste bakstenen winkels waar ik al gezocht heb is het ook niet aanwezig. Bij deze dus een oproep aan alle (web)winkels om meer zomer jogging in huis te halen, ik ben fan! Ik werkte de naden af met rekbare paspel en gebruikte zwarte sterrenstof voor de binnenkant van de kap. Ik wilde er eerst nog iets op flocken, maar nu hij klaar is, laat ik de trui gewoon zo. Ik gebruikte hetzelfde patroon als eerder, maar paste de kap aan om de trui gemakkelijker aan en uit te krijgen.



Rode zomer jogging: stoffenspektakel
Zwarte sterren tricot: Den Depot
Rekbare paspel: Kleurenmix.nl
Patroon: Ottobre 3/2014-22 Dinosaur met aangepaste kap

-TNOC-

Reacties